Допомога
Вітаємо!
Ця спільнота призначена для професіоналів та ентузіастів наших товарів і послуг.
Поділіться і обговоріть найкращий вміст і нові маркетингові ідеї, побудуйте свій професійний профіль і станьте кращим маркетологом разом.
Керівні принципи
Які запитання я можу тут запитувати?
Ця спільнота призначена для користувачів професіоналів та ентузіастів, партнерів та програмістів. Ви можете задавати питання про:
- як встановити Odoo на певну інфраструктуру,
- як налаштувати Odoo для конкретних бізнес-потреб,
- який найкращий спосіб використовувати Odoo для конкретної бізнес-потреби,
- як розробляти модулі для власної потреби
- конкретні питання про послуги Odoo та ін.
Перш ніж запитати - будь ласка, обов'язково знайдіть подібне питання. Ви можете шукати запитання за тегами заголовків. Це також прийнятно відповідати на власне запитання.
Будь ласка, уникайте задавання питання, які є надто суб'єктивними і аргументаційними або які не стосується цієї спільноти.
Чого слід уникати у моїх запитаннях?
Ви повинні задавати лише практичні, незрозумілі питання на основі актуальних проблем, з якими часто стикаються. Чат, відкриті запитання зменшують корисність цього сайту та понижують інші питання з першої сторінки.
Щоб запобігти виникненню вашого запитання та, можливо, його видаленню, уникайте задавання суб'єктивних питань, де...
- кожна відповідь однаково справедлива: "Який твій улюблений ______?"
- ваша відповідь надається разом із питанням, і ви очікуєте більше відповідей: "Я використовую ______ для ______, що ви використовуєте?"
- немає реальної проблеми, яку потрібно вирішити: "Мені цікаво, якщо інші люди відчувають, що я роблю".
- нас запитують відкрите, гіпотетичне питання: "Що робити, якщо ______ сталося?"
- це неприйнятне питання, таке як: “______ чортівня, чи я не правий?”
Якщо ви вписуєтесь в один із цих прикладів або якщо ви маєте мотивацію задати питання: "Я хотів би взяти участь у дискусії про ______", потім ви не повинні питати тут, крім наших списків розсилки. Однак, якщо ваша мотивація - "Я б хотів, щоб інші пояснили мені ______" то все ок.
(Наведений вище розділ було адаптовано з FAQ Stackoverflow.)
Більше:
- Відповіді не повинні додавати або розгортати питання. Замість цього відредагуйте питання або додайте коментар до питання.
- Відповіді не повинні коментувати інші відповіді. Замість цього додайте коментар на інші відповіді.
- Відповіді не повинні вказувати на інші питання. Замість цього додайте запитання коментар "Можливі копії...". Однак, добре включити посилання на інші питання або відповіді, що надають відповідну додаткову інформацію.
- Відповіді повинні не тільки забезпечувати посилання на рішення. Замість цього надайте текст опису рішення у відповідь, навіть якщо це просто копі-паст. Посилання є прийнятними, але воно повинне бути додатковим до відповіді, посилання на джерела або додаткове читання.
Що слід уникати у моїх відповідях?
Відповіді не повинні додавати або розгортати питання. Замість цього будь-ласка, відредагуйте питання або додайте коментар.
Відповіді не повинні коментувати інші відповіді. Замість цього додайте коментар на інші відповіді.
Відповіді не повинні вказувати на інші питання. Замість цього додайте коментар із зазначенням "Можливий дублікат...". Однак, добре включити посилання на інші питання або відповіді, що надають відповідну додаткову інформацію.
Відповіді повинні не тільки забезпечувати пов'язане рішення. Замість цього надайте опис тексту рішення у вашій відповіді, навіть якщо це просто копі-паст. Посилання вітається, але воно повинне доповнюватися відповіддю, посилання на джерела або додаткове читання.
Відповідь не повинна починати дебати Ця спільнота запитань та відповідей не є дискусійною групою. Будь ласка, уникайте проведення дебатів у ваших відповідях, оскільки вони, як правило, розбавляють суть питань та відповідей. Для коротких розмов, будь-ласка, використовуйте коментарі.
Коли питання або відповідь виправдовуються, користувач, який опублікував їх, отримає деякі бали, які називаються "бали карми". Ці бали вимірюванням суспільної довіри. Різні завдання модерації поступово призначаються користувачам на основі цих балів.
Наприклад, якщо ви запитуєте цікаве питання або даєте корисну відповідь, то ваш вхід буде привласнений. З іншого боку, якщо відповідь вводить в оману - буде знижено. Кожен голос на користь отримає 10 балів, кожен голос проти буде віднімати 10 балів. Є межа 200 балів, які можна накопичити за питання чи відповідь на день. Наведена в кінці таблиця пояснює рівень вимог репутації до кожного типу модерації завдання.
Чому інші люди можуть редагувати мої запитання/відповіді?
Мета цього сайту - створити відповідну базу знань, яка відповідатиме на питання, пов'язані з Odoo.
Тому питання та відповіді можуть бути відредаговані як вікі сторінки досвідчених користувачів цього сайту, щоби покращити загальну якість змісту бази знань. Такі пільги надаються на основі рівня карми користувача: ви зможете робити те ж саме як тільки ваша карма стане досить високою.
Якщо цей підхід не для вас, будь ласка, поважайте спільноту та використовуйте Google+ замість цього.